diyanah-lovelife;
ABOUT ENTRY HEART FOOTSTEP Twitter Instagram


muhd ashraff firdaus :)
25 June 2011 • 10:38 AM


hye there.
harini na cite pasal acap aus ni.
hee best friend maa :)
kalau korang ta kenal dy,
korang akan cakap dy ni penyangak dalam skolah.
perangai teruk la apelaa.
and tu lah tanggapan aku yg pertama.
first time aku tengok dy,
aku takot nak dekat.
especially dye dengan XIOU.
sumpah seram ==
tapi lame lame tu..
bende tu jadi lain tau.
kalau korang kenal betol betol,
dy seorang yang baek.
baek sangat.
and sangat setia pada cintanya.
ta percaya?
aku percaya sebab aku kenal dye sape :)
dye sangat susah nak suke dekat perempuan laen.
tp kalau ade jodoh, tak ke mane kan?
haha :D
acap, sumpah aku cakap.
aku suke kawan dengan kau.
kau caring pasal aku. yang aku sakit hari tu pun,
kau risau gila pasal aku kan?
*tqah dengan tasha yang cakap.
and aku  appreciate ape yang kau da buat.
thanks acap.
kau sahabat aku paling baek :)
aku takkan lupekan kau.
and one more thing,
AKU BUKAN PLAYGIRL la mangkuk ==




http://matcuoi.com
*kamik sayang kitak.






PASTFUTURE
INTROOO;
You’ll never love yourself. Half as much as I love you. I'm in love with you and all these little things.
-One Direction-





BLOG ARCHIVE;

  • something :)
  • surat cinta for my future husband
  • surat cinta :D