diyanah-lovelife;
ABOUT ENTRY HEART FOOTSTEP Twitter Instagram


Always you
29 October 2015 • 10:55 PM

"Ya Allah, aku mohon padaMu sesungguhnya aku amat menyayangi kedua ibu bapaku. Ku mohon padaMu agar lindungilah mereka dari segala musibah. Ya Allah, lancarkan dan permudahkan segala urusan. Amin."


Aku takut. Takut sangat. Takut aku tak cukup kuat untuk semua ini. Ya Allah bantu aku. Bantu ayah untuk harungi semua ini. Aku perlukan ayah lagi. Aku tak sanggup untuk kehilangannya lagi. Tak terucap rasa sedih. 

I hope everything's gonna be alright. In shaa Allah. Doakan yang terbaik untuk ayah. Saya sayang ayah sangat. Sayang sampai bila-bila. I still need you ayah. Please don't go. Ayah kena kuat. We will always be here with you ayah ❤










PASTFUTURE
INTROOO;
You’ll never love yourself. Half as much as I love you. I'm in love with you and all these little things.
-One Direction-





BLOG ARCHIVE;

  • After 6 years
  • the comel guy
  • cermin diri sendiri dahulu
  • alhamdulillah :)
  • about you :)
  • muhd ashraff firdaus :)
  • something :)
  • surat cinta for my future husband
  • surat cinta :D